pátek 26. října 2012

Alžběta ( * 5. října 1993) - studentka bohemistiky na FF UK, knižní nadšenec, běžec amatér, papírenský snob, fanoušek žluté a člunozobců, milovnice pohádek, Snoopyho, disneyovských triček a rtěnek.


V duši věčné dítě, občas doslova a do písmene. Jsem spíš ranní ptáče než noční sova, ale ani to mi nepomáhá od věčného odkládání věcí. Jsem zkrátka lenoch líná. Snažím se co nejvíc vystupovat ze své komfortní zóny, ať už radikálním střihem nebo hraním na piáno na ulici.

Jsem dost upovídaná a když jsem nervózní, mluvím ještě rychleji a více, ačkoliv se to zdá nemožné. Nikdy neřeknu ne lentilkám nebo žvýkačkám, ale dortu ráda odolám. Jsem otrok svého diáře a přitom neskutečně chaotická osoba, která většinu času před odchodem tráví hledáním čehokoliv. Mám ráda Star Wars a přicházím na chuť Marvelům, i když si radši vezmu sako než volné triko.

Listárnu jsem jako takový pokus založila v dubnu roku 2012 a postupně se z ní stala součást mého života a volného času. Díky blogu jsem si neskutečně rozšířila obzory a otevřely se mi možnosti takřka netušené. A navíc bych nikdy nevěřila, že takovýto "antisociální" koníček mi může přinést jedny z nejlepších přátel, jaké mám.


Vendea, Abyss, já, Freckles, Kath a Willinda (2015)

Věnuji se hlavně současné české próze a middle grade, ale z různých důvodů tu najdete také spoustu young adult anebo současné světové prózy. Postupně bych ráda pole působnosti rozšiřovala a ráda bych psala i o filmech a různých kulturních akcích.

|| PTEJ SE ||

8 komentářů:

  1. Zajimá osůbka :) Taky se teď mažu s ruštibou a dává mi slušně zabrat :) Můžu se zeptat kde přesné 30 km od Prahy? Já jsem taky poloviční středočeška :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný článek - vypadáš sympaticky :)
    Děsně se mi líbí jméno Bětka .. :)
    Taky jsem posedlá dlouhými vlasy :D Zrovna nedávno jsem se musela jít ostříhat - chápej to tak, že jsem byla nucena si zkrátit konečky, stejně to byl asi "jen" 1cm, ale stejně jsem to obrečela, jsem vadná :D
    Francouzština♥.. :) Chtěla bych umět francouzsky.. i rusky:) já mluvím anglicky - taky dobře, řekla bych.. a "jakože" německy, ale ten jazyk se mi nelíbí, takže se mi nechce se učit :D
    Hm... byla jsem ve Finsku a v Litvě ! :) Když budeš mít možnost, určitě se tam podívej :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak nevím, zda si mám brát osobně, že jsi mě neuvedla v posledním odstavci, ale asi to nějak přežiju. :D
    Drahá známá, kamarádko, sestro - zda budeš chtít, bude mi největší ctí, potěšením a radostí s Tebou procvičovat němčinu. ;)
    Jinak blog vážně dobrý. Asi sem budu chodit častěji.
    Být zamrzlý puberťák napsal bych MTMMMMMR. Ale jako zamrzlý post-puberťák píšu: "Mám Tě fakt rád." ;)
    H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi to půjdu napravit! Díky můj nejmilejší brácho, ale asi ještě chvíli počkám, než si trochu zažiju ruštinu :))
      Díky ti za všechno! Fakt, jsi můj nejlepší kamarád, být zastydlá puberťačka, napsala bych "BFF" :)

      Vymazat
  4. Říjen je měsíc výjimečných lidí :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Osobu jako ty bych hrozně ráda jednou poznala. Jsem podobné "individuum" a mám ráda lidi podobné "choroby"(:D) ve svém okolí... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda :-) Tak třeba někdy na nějakém sraze! :-)

      Vymazat

Komentáře jsou ověřovány pomocí kódu!
Konstruktivní kritiku přijímám s úsměvem. A pokud použijete profil "Anonymní", na konci komentáře se podepište, díky moc!